Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, May 21, 2012

1 Rejab 1433H

Assalamualaikum,

alhamdulillah...hari ni 1 Rejab 1433H..bermulala bulan yang penuh barakah..dan bila menjelang bulan rejab ini bermakna kita pun semakin menghampiri bulan ramadhan, bulan yang penuh keberkatan..kejap je rasa masa berlalu kan..pejam celik pejam celik dah nak menghampiri ramadhan dah..eh puasa belum habis ganti ni huhu..ada 14 hari lagi...

alhamdulillah juga hari ni saya masih diberi kekuatan untuk meneruskan misi mengganti puasa..walaupun pada mulanya rasa agak xlarat jugak tapi memandangkan masa dah semakin suntuk, so saya kena gak mengagahkan diri utk berpuasa hari ni dan kebetulan pulak hari ni bersamaan 1 rejab..banyak ganjarannya jika berpuasa sunat hari ni..Insya Allah..tambahan pulak minggu depan saya 'bercuti' dari berpuasa sebab nak balik kg:)..eee xsabarnya nak balik kg..dah lama xbalik..last balik masa cuti sekolah bulan 3 hari tu...lama kan?

balik kg ni mcm2 makanan yg saya dah listkan utk makan..ye la setengah makanan tu xda kat sini..kalau ada pun semestinya xsama dgn masakan air tangan bonda tercinta kan:)..alamatnya berat badan dah tentu2 lah naik..so jangan salahkan orang lain:)..xpa kita makan puas2 pastu puasa balik huhu..ayat nak sedapkan hati sendiri..

errmmm sebenarnya ada something yg saya nak share kat sini tapi tunggula lepas balik dari kg nanti dan yg paling penting kena dapatkan green light dari en.suami dulu:)..k lah saya nak sambung buat keje jap..banyak nak kena setel maklumlah minggu depan nak bercuti panjang:)

No comments:

Post a Comment