Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Wednesday, May 9, 2012

kejutan hari ibu:)

Assalamualaikum,

selasa yg lepas (8/5/2012), sebaik saja sampai di rumah selepas ambik aisyah..terus letakkan dia kat ruang tamu n terus masuk bilik utk simpan beg..tiba2 mata ni terpandang sesuatu atas meja solek..terus wordless..xtahu nk cakap apa tp yg pasti air mata memang menitik..kata ratu airmata kan:)..dan apa yg pasti mmg xsangka yg en.suami akan buat suprise mcm ni...nak tahu apa dia?jeng..jeng..jeng...



 untuk hari ibu:)

 chocolate cake..eh aisyah pun komplot ngan ayah jugak ek hehe

 my fevret..red roses..tengkiu bie:)

 epal merah..kenapa ada epal?ada kisahnya nti saya elaborate ye:)

 patah2 perkataan yg cukup membuatkan hati rasa bahagia dan terharu..alhamdulillah

 jom potong kek:)

 ibu&aisyah yg asyik duk pandang je kek tu:)

 bila boleh makan ni ibu:)

 3 of us:)

 tengok tu aisyah dah xsabar nk kerjakan kek tu:)

 suap pun xleh nk romantik2..aisyah la ni xreti duk diam:)

 ok...jom potong kek:)

 aisyah tengok je ayah suapkan ibu..jeles lettew:D

i love rose:)

actually pagi selasa tu..selesai je solat subuh en.suami wish "selamat hari ibu sayang"..pastu dlm hati bercakap "eh hari ni ke hari ibu"..sejujurnya saya xtahu pun tarikh sebenar hari ibu walaupun saya juga ada membelikan sesuatu utk ma sempena hari ibu hehe..tp xkisahlah berapa hb pun yg penting tanda ingatan:)..bila en.suami wish mcm tu terus rasa diri ni dihargai, disayangi..tapi bila mengenangkan banyaknya kekurangan saya sebagai isteri dan ibu, terus rasa bersalah, sedih dan mcm2 lagi..maafkan ayang ye bie:(

dan kisah pasal epal merah tu plak sbnarnya mcm ni..beberapa hari sblum tu en.suami nak buat puri epal utk aisyah..adala beberapa biji epal ni..saya ingatkan en.suami akan tinggalkanlah sebiji dua utk makan tapi tgk2 dia pegi buat semua  epal tu, xda tinggal sebiji pun..apalagi saya terusla 'ter'kecik hati sbb mmg nk sangat2 mkn epal tu..biasalah bila hormon dah senget mmg touching la jawabnya huhu..tp saya xda la marahkan en.suami pun cuma rasa sedih je la bila xdapat makan epal yg masa tu saya mmg nak makan..ngok ngek kan hormon ni:)..so disebabkan tu la 'kot' en.suami bagi epal merah tu:)..thanks bie sbb memahami..dan fevret chocolate pun ada:)..so smlam saya xpuasa sbb bawa kek tu ke opis bagi kwn2 makan..hari ni baru sambung puasa balik..ada 18 hari lagi ni..fuhh kesat peluh jap hehe...

apapun 'hadiah' yang diberikan oleh en.suami ni tersangatlah saya hargai..ini merupakan kali pertama saya meraikan hari ibu:)..sebelum ni wish dkt ma n kawan2 je..kali ni turn diri sendiri plak:)..syukur atas nikmat kebahagiaan ini..alhamdulillah

utk ma tercinta,

selamat hari ibu..
terima kasih diatas segala jasa dan pengorbanan ma membesarkan kami semua..
terima kasih diatas segala kasih sayang yang dicurahkan..
terima kasih diatas segala2nya..
semoga ma sentiasa dalam rahmat Allah dan dipanjangkan umur dan disembuhkan dari penyakit...dan
semoga ma sentiasa bahagia dan ceria...amin

utk suamiku yang tersayang,

terima kasih atas segala kasih sayang yang dicurahkan..
terima kasih atas perhatian yang diberikan..
maafkan segala kesalahan dan kekurangan ayang selama ni..
doakanlah semoga ayang mampu menjadi isteri yang solehah..
dan ibu yang baik utk anak2 kita nanti..
semoga kebahagiaan ini berkekalan hingga ke syurga..amin
i love u so much!!!

No comments:

Post a Comment