Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, August 2, 2012

aisyah bila di ofis ibu

Assalamualaikum,

minggu lepas semasa pengasuh cuti, saya ada cerita yg saya terpaksa bawa aisyah ke ofis sekejap sebelum saya cuti half day pada hari tu..jom tengok gelagat aisyah sewaktu di ofis:)

 bagi buku dgn pen..tapi mcm biasalah sume nak masuk mulut..kena sentiasa tengok:)

 dapat pas keje ibu suka la dia:)

 duk tenungnya gambar ibu dlm pas tu:)

 ha nak lari kemana pulak tu:)

 amboi dah dapat 'mainan' tinggal la ibu ye:)

 dibawanya ke hulu ke hilir pas tu:)

 bila bunyi senyap je..intai2 rupa2nya kat sini aisyah lepak sambil tgk pemandangan kat luar:)

 dapat duduk atas meja pun kesukaan aisyah jugak..eh nape wat muka mcm tu dik:)

 nasib baik ok je xmeronta2 nak turun huhu

 leka bila dapat calculator..aisyah suka sangat barang2 yg ada button2 ni:)

anak ibu..eh anak ayah jugak:)

sebenarnya ni bukan kali pertama saya bawa aisyah ke ofis..pernah gak bawa beberapa kali sebelum ni tapi masa tu aisyah belum boleh berjalan lagi..ni dah pandai berjalan, satu ofis dia nak jelajah..nasib baik ramai auntie2 yg melayan ketika saya tengah siapkan keje..tima kasih ye auntie2 sume:P

No comments:

Post a Comment