Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Thursday, August 2, 2012

cuti raya

Assalamualaikum dan Salam Jumaat,

wah pagi2 dah update blog..hari ni keje xberapa banyak sangat so bolehlah mencelah sikit2 update stori kat sini:)..diam xdiam harini dah masuk hari ke-14 kita semua berpuasa..dah separuh bulan dah..alhamdulillah setakat ni saya masih mampu berpuasa mcm biasa cuma mmg xdinafikan berpuasa dalam keadaan mengandung ni agak berbeza sedikit..yg tu nanti citer dlm lain entry:)

bila dah separuh bulan ni, ofis saya dah mula mengedarkan jadual permohonan cuti raya utk semua pegawai dan kakitangan..memandangkan hari raya aidilfitri dijangka jatuh pada hari ahad (19 ogos 2012), maka perancangan cuti kenalah betul..kena amik kira mcm2..so pada tahun ni saya cuma mengambil cuti rehat selama 3 hari sahaja (22-24 ogos 2012)..sebab perancangannya saya dan en.suami akan bertolak balik kg pada jumaat mlm sabtu sbbnya jumaat tu masih sekolah (xtahula kot2 sekolah amik cuti peristiwa hari jumaat tu bolehla balik awal sikit hehe)..kalau ikutkan saya, hari rabu@khamis tu saya dh nak cuti huhu..tapi tu la bila dah berkahwin ni xlehlah fikirkan diri sendiri ye tak?..dan isu nak balik beraya belah mana xtimbul sebab kg saya dan en.suami ni jaraknya dlm 15 minit perjalanan je huhu..tapi agak letih jugaklah sebabnya kejap duk rumah sini..jap2 lagi rumah sana pulak..pastu balik rumah sini balik:)..tapi xpa sebab seronok jugak mcm tu..yg penting dua2 pihak kena adil:)

so cuti raya saya bermula 18-26 ogos 2012..ok..selamat membuat perancangan raya ye:D



p/s:teringat zaman2 bujang dulu..time cuti raya saya la antara orang yg paling awal cuti dan jugak paling lambat masuk keje balik:P



No comments:

Post a Comment