Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Wednesday, August 1, 2012

aisyah bila keluar soping barang dapur

Assalamualaikum,

sejak 2, 3 bulan lepas, setiap kali nak g pasar malam or supermarket mmg dah jarang bawa stroller..lebih selesa guna baby carrier xpun letakkan di troli  supermarket yg ada disediakan tempat letak kanak2..since aisyah pun dah agak besar dan tulang2nya pun dah kuat, so bolehla letak kat situ..xperlu dah nak angkut stroller yg besar gedabak tu:)


di supermarket

 happy jumpe benda baru hehe

 cebik muka tanda boring tunggu ibu&ayah soping huhu

 suka tengok orang kiri kanan:)

muka pelik tgk flag kat troli tu:)


di pasar malam


 muka pasrah:)

nampak mcm tersepit kan?tapi sbnarnya ok je:)


psst...

lepas ni xtahu la bila dah berempat..agaknya mmg duk rumah je la kot:)

No comments:

Post a Comment