Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Wednesday, September 4, 2013

kami di hari raya:)

Assalamualaikum,

ini entry last kot utk raya tahun ini..hari raya pertama xsempat amik gambar sangat so masa buat gathering adik beradik tu, kami cuba utk amik gambar sekeluarga walaupun hari dah malam sbb tetamu dtg sampai malam:)


 keluarga kecil kami setakat ini..alhamdulillah

 muka dah berminyak dari petang sampai ke malam layan tetamu:)

muafah xdok diam..nak ambil gambar pun asyik nak turun je huhu

 amboi aisyah gelakkan adik ye:)

 adik nak makan biskut raya jugak ke..mana boleh dik:)

 suka gambar ni..tgk tu muafah sempat jeling kamera lagi hehe

 mmuahhh sayang adik:)

muafah buat 'hodoh' tapi tetap comel dimata ibu ayah:)

 apa la yg digelakkan aisyah tu:)

 aisyah xhabis2 dgn makan:)

 ibu dan ayah aisyah muafah..alhamdulillah 1 syawal haritu genap 3 tahun kami menjadi kekasih halal..semoga hubungan ini berkekalan hingga ke syurga..amin

No comments:

Post a Comment