Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, September 30, 2013

merajuk dgn muafah

Assalamualaikum,

hehe mcm pelik je tajuk tu kan..dgn anak sendiri pun nak merajuk?kisahnya mlm tadi masa nak tidurkan muafah..tiba2 saya menjerit sekuat2nya sebab muafah menggigit punyala sakit sampai saya menangis keluar airmata..aduh tak tertahan rasanya..bukan sekali tapi dah byk kali..tapi mlm tadi mmg saya xboleh tahan sangat..gigi dahla tajam pastu bila saya menjerit  dia pulak duk mengekek2 ketawa ingat kita ni bergurau dgn dia la tu..ibu sakit ni nak oii boleh dia ketawa pulak..tahula nak asah gigi yg baru 4 batang tu huhu

alahai senyuman manismu membuatkan ibu dan ayah jadi cair:)


                                                        budak yg suka menggigit:)


pastu saya mmg dah sakit sangat2 bawak muafah keluar bilik dan tinggalkan dia kat situ sorang2..menangisla dia..saya masuk bilik sambung menangis balik sbb perit tak hilang lagi..en.suami kat dapur masa tu tgh buat kuah spaghetti..dalam 5-10 minit mcm tu en.suami bawa masuk muafah..kesian tgk dia duk menangis2 last2 saya susukan jugak dia tapi memang sampai mengaduh2 la masa menyusukan dia..perit xterkata..

tambah lagi time pregnant ni nipple tersangatla sensitif..tambah pulak dgn muafah yg menggigitnya lagi..dlm hati duk bercakap sendiri bilala muafah nak minum thru botol balik ni..paling tidak adalah masa nipple ni nak 'berehat'..

tapi tu la bila dah pregnant ni memang mudah sangat sensitif..tgk dgn anak sendiri pun nak merajuk huhuhu..tapi walaupun muafah suka menggigit saya tetap akan bagi sehinggalah dia sendiri yang xnak..tapi nampak gayanya mcm xnak lepas je muafah ni huhu..aduhai pening gak kepala nak ajar muafah hisap botol ni..dh mcm2 cara dah buat..try puting tu puting ni..sume dia reject..semoga satu hari nanti muafah akan boleh minum jugak melalui botol tu..amin

No comments:

Post a Comment