Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Wednesday, September 4, 2013

sambung cerita syawal lagi~gathering adik beradik:)

Assalamualaikum,

syawal hampir ke penghujungnya..sekejap je masa berlalu..sebelum syawal melabuhkan tirainya saya nak kongsikan lagi kenangan raya kami pada tahun ini..

raya ke-6 iaitu hari isnin (12.8.2013) kami sepakat untuk membuat majlis makan2 tapi bukanlah secara besar-besaran..sekadar untuk meraikan kawan2 dan juga kakak serta adik ipar yang baru pulang beraya ke kg..kakak dan adik en.suami berkahwin dengan orang penang so raya pertama masing2 di rumah mertua dulu..tapi majlisnya dibuat di rumah saya..ye lah kami dah jadi satu family besar..meriah rasanya:)

antara menu yang disediakan haritu ialah nasi ayam, spaghetti, buah2an koktail, kuih muih, bihun sup, sate lok cheng (entah betul ke x ejaan huhu) dan lain-lain makanan sampingan:)..k lah xnak cerita panjang sbb entry ni banyak gambar..sekadar untuk kenangan kami sekeluarga di masa akan datang:)

satu2nya adik lelaki saya..tengah hidupkan api nak bakar lok cheng:)

apa la yg ditanya aisyah tu dahla pakai selipar besar  huhu

adik muafah cekci..dgn pok cik yah nya

jom bakar lok cheng:)

tetamu terawal..a.long&k.long (my BIL)

adik beradik en.suami..my big family:)

santai2 sambil makan2:)

ajak orang masjid juga menjamu selera:)



jemputla makan ye:)

my adik ipar (berbaju hijau):)

meriah:)

seronok berkumpul ramai2..sebab tu la kot en.suami nak anak ramai huhu

anak buah yang sulung..aiman..dah besar dah dia:)


makan..makan dan makan:)


 alhamdulillah dapat jugak berkumpul ramai2..setahun sekali kot jumpa peluang mcm ni..tahun depan In Shaa Allah bertambah meriah sbb akan bertambah anak saudara..dan anak sendiri:)




No comments:

Post a Comment