Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Wednesday, February 4, 2015

aisyah&muafah~dekat bergaduh jauh dirindu

Assalamualaikum w.b.t...

dah lama tak bercerita pasal anak2 dara saya kan hehe...alhamdulillah kakaks (aisyah dan muafah) semakin aktif membesar..dengan jarak umur setahun memang agak pening nak melayan ragam dua beradik ni hehe..

lumrah adik beradik biasalah kan..kejap baik kejap gaduh kejap tarik rambut pastu berbaik semula..kita kecik2 dulu pun macam tu la kan:)..tapi biasanya aisyah yang jadi mangsa..muafah suka 'buli' aisyah dulu..yang aisyah pulak akan lawan balik last2 meraung dua2..aduh riuh satu rumah..tapi bila diaorang xda sunyilah pulak:(...

aisyah tahun ni masuk 4 tahun (bulan 7) n muafah pulak masuk 3 tahun (bulan 11)..sekejap je rasa anak2 membesar...aisyah alhamdulillah dah petah bercakap muafah pulak baru 2, 3 suku kata boleh buat ayat...tapi mulut memang pot pet..paling xtahan bila kita usik dia, dia akan cakap "a nak awan ayah@ibu@tok ma@ sape2 je yang usik dia (tak nak kawan ayah@ibu@tok ma@sape2 je)...bekeng ckit muafah ni huhuhu..tapi sangat melindungi abid..nampak sangat dia sayangkan abid..tapi kalo dia buat lasak2 kat abid aisyah pulak yang marah muafah...hehehe anak oh anak...

 puteri sulung kami kakak aisyah:)

 aisyah dan muafah:)











ambik angin petang@kg en.suami:)

1 comment:

  1. adoii geramnya tgk aisyah n muafah tuuuu... semangat betul haaa...

    ReplyDelete