Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 9, 2012

di hari lahir suami tersayang

Assalamualaikum,

sempena hari lahir en.suami yang lalu, saya dah rancang nak buat sesuatu untuk suprisekan en.suami hehe..tapi xde la suprise sangat pun huhu biasa2 je..mula2 tu on that day (5.1.2012-khamis) saya buat2 lupa a.k.a xingat hari lahir beliau..saje je saya buat mcm tu..kalau last year awal2 subuh saya dah wish tapi tahun ni saya nak buat lain sikit dari mcm biasa..biar org lain dulu yg wish banyak2..biar dia tahu sakitnya hati bila org tersayang xingat hari lahir kita huhu..tapi mana mungkin saya akan lupa tarikh2 penting yang menjadi kenangan dalam hidup kami..cuma biasala org lelaki ni kadang2 bukannya ambil berat sangat pasal hal2 ni..tapi bagi kaum perempuan a.k.a isteri ni, bila suami mengingati tarikh2 yg istimewa, itu sudah cukup memberi seribu kegembiraan dan kebahagiaan kepada kita..xperlu emas permata sume.. ye kan?

hari khamis tu..saya biarkan je ianya berlalu begitu saja sebab malam tu la saya nk buat suprise yang telah saya rancang 2 bulan lepas..iye 2 bulan lepas lagi saya dah rancang hehe..

sebaik saja selesai solat isyak, en.suami terus mengadap keje2 sekolahnya..saya pulak gigih nak tidurkan aisyah awal2..bila aisyah dah tidur bolehla ibu laksanakan misi tanpa gangguan hehe..mula2 saya bukak internet..konon nak tengok fb, blog tapi saya search melody happy birthday..then bila dapat saya masuk bilik tengah..kat situ la saya buat segala yang telah dirancang..nak tahu apa dia?ni haaa..


habis satu paket lilin yg beli kat IKEA saya guna untuk jadikan mcm ni hehe..senget benget bentuknya maklumlah tanganku ini bukan kreatif sangat huhu


pastu saya sms en.suami suh masuk bilik tengah..sebaik saja dia masuk saya terus wish 'happy birthday' diiringi melody nyanyian happy birthday dari laptop..huhu ingat ummi lupa ke birthday bie..never!!!:D

dan saya bagi hadiah ini sebagai tanda sayang kepada en.suami..

 3 roses..i love u..saya suka bagi bunga n dapat bunga..biarlah org nak kata sangat 'perempuan'  bila suka bunga tapi saya xkisah sebab masing2 ada kesukaan sendiri kan:)


 from ummie..special for bie:)

 curik2 beli masa balik outstation aritu:)


dan hadiah dari ummie untuk setiap saat dan ketika seumur hidup bie..dengan izin Allah ummie hadiahkan Aisyah Mardhiyah binti Muhamad:)..semoga bie sentiasa menjadi ayah yang terbaik dan penyayang untuk anak kita..dan bakal anak2 kita:)..Insya Allah kalau ada rezeki:)

ibu ngan ayah sayang aisyah dunia akhirat..mmuahh


eh xhabis lagi tau..esoknya pulak saya beli ini untuk santapan en.suami:)..special ni tempah khas dari nik, ofismate saya..sedap..terbaik!!!tengkiu nik sebab sudi penuhi impian dan citarasa org ..sayang la dekat nik hehe..


brownies..sedap sangat:)

itu lah secara ringkas yang termampu saya buat untuk gembirakan suami tersayang..tapi agak sedih dan kecewa gak sebab xboleh nak celebrate lama2 sebab en.suami sibuk dgn keje sekolahnya..ermm xpa la..yg penting en.suami gembira:)..lovu u so much!!!

No comments:

Post a Comment