Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Monday, November 29, 2010

langgar pantang..

Salam semua,

ptg smlm balik je dari keje, sampai2 rumah lepas solat terus kitaorg p alamanda..hajatnya nk bayar kete n nk beli brg cikit2, tapi agenda sebenar yg ada ada dalam kotak fikiran aku ni ialah aku nak makan KFC!!!!huhuhu..xkira mcm2 mana pun smlm aku nk jugak kfc, xdapat benda lain pun xpa lah huhu, dah agak lama aku xmerasa kfc ni, duk terbayang2 ayam goreng, potato whips n cheezy wedges dia tu, coleslaw aku xmakan..kalo beli pun mmg aku xpandang haha..

akhirnya mlm tadi dinner kitaorg ialah kfc, fuhh sedap sungguh rasanya mcmla 1st time baru makan hihihi..dalam duk merajuk ngan en.suami tu abis gak 2 ketul ayam goreng aku..dan akhirnya mlm tadi jugak aku dah langgar pantang----aku dah minum air berkarbonat-stoberi flavor----aku tahu mmg xelok minum air gas ni tapi aku teringin sangat2 nk minum..sama cam ais jugak, w/pun aku kena 'pantangkan' minum ais ni tapi bila dah depan mata tgk air yg sedap2 tergoda gak aku, so minumla sikit..:P

k lah dah lepas hajat aku, lepas ni kena disiplinkan diri elakkan makan mkanan mcm tu..huhu boleh percaya ke???tadaaaa...

6 comments:

  1. heepp!! mane boleh langgar pantang! :p

    ReplyDelete
  2. ada pantang larang ker?apa dia yer...huhuhu, baru nk belajar

    ReplyDelete
  3. zaa..

    nk wat camna syenkali syenkala terbabas gak huhuhu..:P

    ReplyDelete
  4. zira,

    xda pantang sgt tp cuba elakkan makan mknan sejuk2, tajam2, pedas2 n berkafein..tu pting utuk jaga kesihatan kita..tapi sesekali tu terlanggar gak pantangnya hehe..

    ReplyDelete
  5. hehehehe mmg best air tu zila...weken pon kita blasah kfc ngan air coke lagi :))

    ReplyDelete
  6. ninie,

    kan???sedapnya tapi dlm sedap2 tu lah yg bagi penyakit kat kita..ermmmm

    ReplyDelete