Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, November 7, 2010

menanti dalam debaran

Salam ukhwah,

takut, bimbang, sedih..semua bercampur aduk dlm diri aku..xsabar menanti tarikh 15 nov..tarikh itu akan menjawab semua persoalan yg bermain2 difikiran selama ini.. apa jua pun keputusannya, aku dah bersedia..aku pasrah kalo belum ada rezeki untuk kami, kami terima dengan redha kerana sesungguhnya Dia yang lebih mengetahui apa yang terbaik untuk kami..

survive or not, aku terima dengan redha kerana aku percaya setiap yang berlaku itu mungkin ada hikmah disebaliknya..cuma buat masa sekarang aku menanti dgn penuh debaran..menanti satu kepastian dan utk itu, aku kena kuatkan semangat utk menerima apa sahaja jawapannya nanti..Ya Allah, berikanlah aku kekuatan untuk melalui semua dugaanMu ini.. amin ya rabbal alamin..

2 comments: