Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 30, 2010

malam tadi aku bermimpi..

Salam semua,

pagi ni mood aku swing swing:(..alkisahnya pagi tadi aku terkejut bila bangun tido tgk2 jam dah lewat dah..terus amik wuduk n solat subuh..tp yg membuatkan mood aku jadi suam2 suku bila bangun tido tu ialah aku bermimpi yg xbest..aku mimpi "en.suami dikelilingi ramai pempuan2 yg gilakan dia, si suami plak asik duk layan pempuan2 tuh, aku yg kt sebelahnya ni dia buat derk jer, semua pempuan tu duk layan dia, suap2 makanan, urut2 badan sambil duk pandang2 aku ngan pandangan mengada, gedik, gelenya n menunjuk2 ..berlagak la tuh dpt layanan suami aku kan.."

sedih hati aku ni hanya tuhan je yang tahu...abis je mimpi tuh terus aku tersedar..lalu dengan kenangan mimpi yg masih fresh tu la yg buatkan mood aku kacau bilau..xlayan pun en.suami, xsenyum pun kat dia..biasalah aku bila moody mmg xleh nk sorok2, mmg nampak jelas perubahan kat muka n sikap aku..hmmm ni semua sal penangan mimpi tu, org kata mimpi mainan tido kan?tapi mimpi2 tu la yg buat aku jadi takut sebab kebanyakan mimpi2 yg aku alami sebelum ni ada yg menjadi kenyataan..Nauzubillah..


tu lah citer mimpi aku..mesti korang kata apalah aku ni kan pasal mimpi pun nk moody, tapi cerita mimpi tuh la yg buatkan aku sedih pagi ni..minta jauhla perkara tu berlaku dalam hidup aku..amin..


p/s: abg, ummie syg abg tau..walau jarang terlafaz dibibir namun jauh dalam hati ni, ummie syg abg sangat2..love u so much..mmmuahhhhh

No comments:

Post a Comment