Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, November 13, 2010

why i like cameron???

salam ukhwah kwn2

cameron highland??sume tahu tempat ni kan??1st time aku ke cameron kalo xsilap pada tahun 2005..ms tu pegi lawatan sambil belajar ngan coursemate n arwah prof.wan, kemudian tahun 2006 aku pegi lagi ke cameron..kali ni tuk amik sampel tanah kt tanah rata utk dijadikan bahan tesis aku..kmdian start dari situ la tiap2 thun aku akan ke cameron..2007, 2008, 2009 n last skali februari tahun ni..kenapa aku tiap2 tahun pegi cameron??? ada yg kata tempat tu biasa2 je tp bg aku cameron adalah satu tmpat yg penuh dgn kenangan dalam hdup aku, kenapa???jom kita tgk apa sebabnya?

1. 1st time dtg cameron hati dh terpaut dgn keindahan alam kt sini..suasana menghijau dgn suhu yg agak sejuk buatkan fikiran terasa damai..aku kan suka tmpat2 cenggini huhuhu

2. ada 'something n someone' kat sini yg buatkan aku mcm terpanggil utk ke sana..tp tu semua dh jadi sejarah dlm hdup aku..past is past...enuff!!!!stop!!!bukak buku baru!!!!

3. dan yg paling penting, detik2 awal perkenalan aku dgn en.suami bermula kat sini la..hehehe, masa tu kononya pegi ke cameron utk membawa hati yang lara (xtahan punya ayat) tp xdisangka2 yg kisah cintaku akan bermula disini..dari membawa hati yg lara alih2 bunga2 cinta yg berputik disini..alahai cameron...


so itu antara sebab2 utama knapa aku suka cameron..yg lain2 tu biarlah rahsia...:)

***cameron saksi cintaku***

No comments:

Post a Comment