Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Wednesday, October 19, 2011

ayah punya kerja

Assalamualaikum,


bila dah datang perasaan geram dekat si anak, maka inilah jadinya..suka sangat buli anak dara dia ni..si anak pulak ikut jer apa yang ayah dia buat..nasibla dik dapat ayah macam ayah ni:)


 cer tengok kedudukan tangan aisyah tu..alahai ayah ni:)


 ciannya anak ibu ni hehe


 buatla apa saja pun..aisyah redho je:D


 sabar ye dik..jap g ibu selamatkan aisyah:)


 ok2..ibu nak selamatkan adik dahni..xyahla jeling2 manja kat ibu ni:)


alamak adik dah tertido la ibu hehe


adoii kadang2 pening gak ngan en.suami ni..suka sangat buli2 manja anak dia ni..saya sebenarnya risau tapi bila dia cakap 'ala ni kan anak ayah..ayah tahula'..dah, xyah nak kata apa dah kalo itu yang dikatanya..asalkan xmembahayakan sudah..en.suami selalu buat aksi2 macam dalam gambar di atas..kadang2 saya xperasan pun bila masa en.suami buat macam tu..tengok2 dah siap dah aisyah jadik macam tu..ermm apa nak dikata:D.tapi bukannya lama pun buat macam tu saja je nak gurau ngan aisyah ni hehe..

tapi kan...walau macam manapun ayah 'buli' adik, time massage adik tetap nak ayah yang buatkan...kan???ayah suka urut adik tau..say thanks to ayah dik:P

 suka ek ayah urut:)


 ye la ibu..adik suka bila ayah urut..best:D




No comments:

Post a Comment