Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 11, 2011

kembali bekerja

Assalamualaikum...

saya dah kembali bekerja:)..hari ni hari pertama masuk opis dengan semangat baru...baru la sangat hehe..sampai je opis banyak berita yg saya dgr sepanjang ketiadaan saya selama cuti bersalin 3 bulan ni..ada berita sedih, gembira...pasal kerja pulak saya tengah review balik apa yang telah ditinggalkan selama 3 bulan ni..nasib baik jugak selama cuti bersalin ni keje2 saya ditanggung oleh opismate saya-kak lin..thanks ye kak lin..besok pulak dah start mesyuarat macam biasa..

pagi tadi bangun je dari tidur terus bersiap2 dgn semangat baru ni hihi..tapi tu pun nasib baik en.suami yang kejutkan sebab selepas bangun susukan aisyah pukul 5.30 pagi terus saya tertidur sampai pukul 6.15 baru bangun..sedang saya bersiap2 en.suami pulak siapkan aisyah..salin lampin sume..pastu dalam pukul 6.50 pagi saya ngan en.suami sama2 hantar aisyah ke rumah pengasuhnya..pastu balik hantar en.suami ke rumah semula baru la saya bertolak ke opis..sampai opis pukul 7.30 pagi..alhamdulillah time saya sampai ke opis lebih kurang sama dengan time2 sebelum ni..so saya kena setkan masa bangun tidur paling lewat pun pukul 6.15 pagi baru la sempat sampai opis on time..ye dok?kalo sebelum ni boleh je bangun lewat2 sikit tapi sejak dah anak ni xbolehla buat macam tu kan?semua dah berubah dan tanggungjawab pun dah semakin bertambah..:)

ok lah saya nk buat keje dulu..nanti ada masa2 luang saya update lagi..banyak cerita yg disimpan ni..nak update kat rumah line broadband punyala slow!!!ishh kat opis jugak kena berbelog tapi apapun keje kena diutamakan dulu kan kan???hehe selamat bertugas ye kawan2...


note:
pagi tadi masa tengah bersiap2 dapat wish "selamat bertugas" dari en.suami terchenta:D..tq bie..tapi rindu aisyah la:(

No comments:

Post a Comment