Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Tuesday, November 8, 2011

selamat hari lahir bonda

Assalamualaikum,

31 oktober..hari lahir insan tersayang dalam hidup kami sekeluarga..setiap tahun kami xpernah lupa untuk meraikannya..walaupun ada jugak yang xsempat nak celebrate tapi ucapan hari lahir xpernah dilupakan..tahun ni kami xdala sambut dengan buat majlis ke apa ke..cuma sebiji kek sebagai tanda ingatan kami terhadap bonda tersayang yang telah banyak berkorban melahirkan, mendidik dan mengasuh kami sehingga menjadi diri kami seperti sekarang..terima kasih ma..we love u so much...so hari sabtu sebelum raya haji yang lepas sebaik saja sampai di kelantan, saya ngan en.suami singgah amik kek dulu yang telah ditempah beberapa hari sebelum tu..petang sabtu tu kami adik beradik sama2 berkumpul untuk meraikannya sebelum bertolak ke rumah mertua saya pulak:)..syukur alhamdulillah diatas segala nikmat yang diberikanNya..syukur alhamdulillah kerana bonda tersayang dikurniakan kesihatan yang semakin bertambah baik..mudah2an Allah terus memberi nikmat kesihatan ini kepada bonda saya..semoga bonda saya semakin sembuh dan kuat dimasa2 akan datang..amin..oh ya rasanya saya xpernah bercerita pasal keadaan bonda saya kat blog ni kan..bonda tersayang kami sebenarnya dah hampir 2 tahun disahkan menghidap leukimia..bermula oktober 2009 hingga sekarang, bonda saya menjalani rawatan di HRPZII..dan beberapa kali jugak keluar masuk hospital..namun alhamdulillah keadaan bonda nampak semakin baik..semoga Allah menyembuhkan penyakit bonda kami..doakan kesihatan bonda saya ye kawan2..kami sayang ma sehingga ke akhir hayat kami..

 kek of the day..selamat hari lahir ma:)

 saya dan bonda tersayang:)


 anak kembar ma..sorang dah kawin..sorang lagi bilala agaknya huhu


 amboi dik..jeling kek tok ma tu nak makan ke:)


 aisyah tetap jeling kek tu..xpuas hati agaknya xleh makan..tengok je la dik hehe


 hadiah untuk ma tersayang..purse baru:)



 dan last but not least..hadiah dari saya ngan en.suami.....




 ecah ucukk..ma dah naik pangkat jadi tok ma:)..tahun lepas saya bagi hadiah menantu untuk ma, tahun ni saya bagi hadiah cucu pertama untuk ma tersayang..syukur Ya Allah kerana memakbulkan doaku selama ini..alhamdulillah


ucapan untuk bonda tersayang,

ma, selamat hari lahir yang ke-51...
semoga Allah memberi kesihatan yang baik untuk ma..
semoga Allah memberi kekuatan kepada ma untuk melawan penyakit ini...
semoga Allah memurahkan lagi rezeki untuk ma..
semoga Allah memanjangkan usia ma..
semoga Allah menyembuhkan penyakit ma..dan
semoga Allah terus memberikan kebahagiaan kepada kita sekeluarga..amin

No comments:

Post a Comment