Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 26, 2011

ditinggal-tinggalkan...

Salam Jumaat,

untuk pertama kalinya sepanjang berkahwin ni saya kena tinggal dek suami terchenta..bermula arini sampaila ahad (3 hari 2 mlm) sebabnya permulaan cuti sekolah ni en.suami kena bawak anak murid bercamping kat pd..xtahula mcm mana rasanya nanti kena tinggal...nasib baikla ada peneman nanti, mlm ni adik saya yg akan temankan n mlm besok kakak ipar saya pulak yang akan teman..at least xda la rasa kesunyian sangat..petang ahad en.suami dah balik n isnin ni dah bertolak balik kg..syuke:D..oh ya saja nk share..arini 27/5/2011 ada Jcard Day kat jusco equinne..so sapa2 yg berhajat tu bolehla terjah ke sana..saya ngan en.suami pun mmg dah plan nk pegi carik barang2 cik baby tp xbolehla sbb dia nk kena g pd tu..tp xpa sbb rehat tghari nanti saya n opismate plan nak g sana hehehe...k lah nk sambung wat keje..agak bizi ckit arini byk benda nak kena bereskan sebelum bercuti nanti..k tadaa..

No comments:

Post a Comment