Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Monday, May 9, 2011

entry tertangguh: kenduri di penang

Salam,

huhu ni citer lama sbnarnya..masa bulan 3 aritu hihi..
time ni adalah majlis bertandang adik ipar sebelah keluarga lelaki di penang..
jodoh dgn orang penang:D
kami dari kl 2 kete tp rombongan saya yg bertolak dulu..
abg long n k.long menyusul kemudiannya..
sepanjang perjalanan ke penang hujan turun mencurah2..
kenduri pun dalam hujan:P
k lah let the pics stori mori ek:P

 kul 3 pagi dah bertolak yer..


 singgah di R&R Sg.Perak utk solat subuh dan brekpes

 woho..abaikan saya yg gomuk itu


 ni lah ipar duai saya:)


 ni dah sampai kat tempat kenduri

 'belarak' time:D

 makan time:D

 my nephew anis comel lote:P

 ni lah pengantin barunya:)..xlama lagi dah nak bertiga la ye hehe

 pengantin lama:P

 dah alang2 sampai penang terus pegi rumah k.bad (kakak angkat) saya
hampir 8 tahun xjumpa ni
kat rumah k.bad ni la sy n kwn2 menumpang bermanja masa praktikal dulu:)




 ni lah k.bad saya hehe..sampai pun nangis nk balik pun nangis
saya tahan je airmata ni xnk nangis dpn k.bad huhu
(owh gemuknya saya lalalala)

No comments:

Post a Comment