Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Wednesday, May 4, 2011

ubi kayu rebus

Salam,

weekend yg lepas kan cuti 3 hari?ke mana anda semua hehe..saya 3 hari cuti 3 hari gak kuar..xreti2 duk rumah sudahnya diri sendiri yg penat huhuhu..kuar pun bkn g jauh2 just g carik barang2 dapur ckit plus hunting barang2 cik baby ckit2..beli baju sepasang dua n baby bathub, barang2 lain tunggu nak beli masa mom&baby expo this coming weekend:D..arap2 laratla nk menempuh lautan manusia kat midvalley 2 nanti huhuhu..

eh  melalut lak..sbnarnya nak cerita pasal keinginan nk makan ni..isnin lepas balik dari bangi tiba2 terasa nk makan ubi kayu rebus kat kafemalaya (presint 15)..so saya ngan en.suami pun pegila usha2 kedai tu alih2 kedai tu tutupla plak..ermm xpa la xda rezeki lain kali je la wpun sbnarnya agak sedih gak sebab mmg dah terasa nk makan sgt2..tp cuba bersabar sbb xnak dh jadi cam stoberi coklat aritu hehehe..

last2 mlm tadi masa nk hidangkan mkn mlm tgkla ada 1 bekas kt dapur..tp xtengok pun apa isi dalamnya..buat2 keje ckit dulu pastu baru bukak bekas tu..sekali bukak terkejut tengok..nk tahu apa bendanya...ni laa dia..:D

 image google je la ye hehe

fuhh  terharu+xsabar nk makan..i luv u la sayang!!!mmuahh!!!o patutla sampai lambat mlm tadi g beli  ubi kayu ni rupanya..pandai:)..rasa terharu dgn perhatian en.suami selama ni wpun bini dia ni byk songeh, kuat merajuk..thank u syg..i luv u!!!

5 comments:

  1. wahhh bestnya dpt suami cm cikgu mat! hehehe..untung kak zila..seme permintaan dituruti tuee...

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..syukur sgt2..tp kak zila plak yg byk perangainya..cpt terasa ati n mudah merajuk..xbaik kan huhuhu

    ReplyDelete
  3. bestnye..tingin je,tawu² ade je kt dapo..hehe

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. shila,

    alhamdulillah setakat ni xpernah lagi rasa kempunan wpun lambat ckit dpt merasa..huhu..sib baik gak teringin yg mudah2 dicari je:)

    ReplyDelete