Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Wednesday, May 25, 2011

mode: sedih...

Salam,

arini agaknya hari sedih sedunia..tadi zaa dtg opis amik brg2, k.nana pun dh masuk keje arini  cuma ninie je yg xda..suasana sedih menghiasi bilik k.nana..sebak bila zaa dh nk balik ke opis baru dia, ye lah selama ni kitaorg duk gelak sama2, nangis sama2..dah xda sorang teman suka duka..saya cuba tahan airmata dari mengalir, dahla dari semalam hati ni mmg tgh rapuh tambah pulak ngan peristiwa arini lagilah bertambah2 sedih di hati...tahan punya tahan akhirnya menitik gak airmata ni tapi cuba buat2 gembira sebab tgk ain ngan k.nana mmg dah nangis so saya xmau menambahkan kesedihan yg dah sedia ada...

lepas zaa balik sambung pulak ngan citer ain..sama2 duk share masalah masing2..mmg betul la hidup berumahtangga ni xsemuanya manis..mungkin org di luar nampak kita hepi je tapi hanya kita je yg tahu mcmna keadaan sebenarnya..dlm duk citer2 ngan ain dpt plak berita yg nenek k.nana meninggal kat melaka, so k.nana cuti arini..tinggal la saya ngan ain je nti, ninie pun xda, za pun xda..

so arini mood mmg xda..yg ada hanya kesedihan je dlm hati..mcm2 hal yg terjadi dalam seminggu dua ni..k lah sedih, sedih jugak..keje ada tgh menanti ni. nk setelkan keje sebab esok dh nk meeting, minggu depan dh nak balik kg..aduhai hati, tenangla..bak kata ain kalo mula2 ni mmg sedih tapi lama2 hati dah keras mcm batu!!!

2 comments:

  1. sabo kak..mula2 mmg sedih..nti lame2 nti hati dh mcm batu..hihi
    tp mmg sedih kan? :(

    ReplyDelete
  2. tu la ain..jom jadi tabah dan tegar hehe:)

    ReplyDelete