Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Tuesday, September 25, 2012

kejutan dari en.suami:)

Assalamualaikum,

petang semalam semasa sampai di rumah, mcm biasa masuk bilik letak barang2..sebaik buka je pintu bilik nampak benda ni atas almari solek....


sempena anniversary :)


 anak patung comel tu semestinya akan jadi hak milik aisyah nanti:)

 jeng jeng jeng...stoberi coklat..my fav forever:)..hari tu saja je saya cakap kat en.suami dah lama xmakan stoberi coklat..last2 smlm bila tengok stoberi coklat ada depan mata, rasa nak melompat:)

 paling bermakna:)

anniversary present..tapi belum pakai lagi sbb longgar sangat..kena g potong sikit huhu

aduhai bie..mesti dah lama plan ni kan kan??bagi saya cukuplah ucapan sebagai tanda ingatan..saya sendiri pun xbagi hadiah apa2 untuk en.suami sempena anniversary ke-2 ini..tapi bila en.suami buat mcm ni memang rasa terharu sangat..thanks byk2 bie..walaupun tarikh sebenar anniversary dahpun berlalu tapi xsalahkan kalau sambut lambat sikit hehe..ala bukannya sambut sangat pun cuma sekadar tanda ingatan..apapun semoga Allah merahmati ikatan yang dibina ini dan semoga kami diberi kesabaran dalam mengharungi liku2 hidup berumahtangga ini..dan semoga jodoh kami berpanjangan hingga ke syurga..ameen..i love u bie..so much!!!

oh ye..kek belum dimakan lagi sbb hari ni saya ada checkup..takut nak makan sbb psiko sangat fikir berat naik..tapi stoberi coklat tu mmg xboleh tahan...lantaklah berat naik ke xnaik sbb mmg stoberi tu dah memanggil2 dah huhu...besar2 pulak tu..last2 makan jugak mlm tadi..tinggal beberapa biji lagi..nak habiskan petang karang hehe..kalau xfikir nk g klinik harini mmg dah licin dah malam tadi huhuhu...apapun stoberi coklat by en.suami adalah terbaekkk dan tersedap in the world..xkisahlah org nak kata apa sebab yg buatnya adalah suami saya:)

2 comments:

  1. Tahniah zila..tumpang gumbira tgk cikgu mat menghargai isteri special mcm ni :) semoga perkahwinan korang kekal bahgia hingga akhir hayat.. & semoga anak ke 2 nanti dipermudahkan kelahirannya :)

    ReplyDelete
  2. ameen..alhamdulillah..thanks k.ziah..moga k.ziah pun sama jugak..cepat2 bagi qaseh adik hehe

    ReplyDelete