Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Tuesday, April 5, 2011

cerita maulidur rasul

Salam syg,

harini lagi2 citer yg dah suam2 suku..
tu menunjukkan byknya citer yg dh terperam sekian lama haha..
xkisahla at least ada gak kenangan di hari mendatang kan..
since arini pun xda la bizi sgt..
tambah lak mood berbelog sudah marii..
so sementara mood tgh memekar ni baik manfaatkan sepenuhnya xgitu???
nanti bila mood dh lari kompem berhabuk ini punya blog haha..
k lah ni plak citer masa cuti maulidur rasul pada 14.02.2011 yg lalu..
sbnarnya xplan pun nk ajak kwn2..
sbb rancangan asalnya saje2 je nk wat laksam..
n hajat dihati nk buat utk mkn sendiri2 jer..
last2 en.suami ajak kwn2 dia skali..
mula2 tu 2,3 org je..
pastu tambah lagi..n tambah lagi
akhirnya lps ditimbang2 so kitaorg pun decidela..
ajak kwn2 n sedara mara terdekat..
tu pun sy ajak kwn2 opis jer..
so dgn itu menu pun bertambah mcm dh buat house warming lak hehe..
tp belum lagi ye kwn2..
hasrat yang satu tu masih KIV lagi..
tgh tunggu masa yg sesuai..
Insya Allah kalau ada rezeki..sy akan buat jugak
dan oleh itu sy mohon ampun kpd kwn2 yg mana xterjemput tu...
sbb sumenya berlaku on the spot..
mmg xplan pun..so sorry sgt2..
Insya Allah lain kali sy jemput ye kwn2..



 menu of the day

 rojak buah(homemade ni:P)



 main menu-laksam

 ulam-ulam n sambal garam


 kuah laksam..buat sendiri baru puas hati huhu


 puding caramel


 tukang kukus laksam:D



 



 sepakat membawa berkat:)


 laksam sedang dikukus


 bila dh masak gulung mcm ni

tetamu terawal yg dtg-rizal n family&eji

 jejeyan n me


 penghibur majlis-rania comey


 ninie n cik lee..apasal tu ninie


 kak gee n family..first time dtg ni


 sya yg montok..chubby:P


 alahai sampai2 tido lak qiera ni
 kwn2 en.suami


 en.suami n the geng





 borak2 sembang2


 my cousin from sri kembangan


corat coret:-

  • tengkiu kpd kwn2 yg sudi dtg wpun hidangan xseberapa tapi tetap gak hadir memeriahkan majlis
  • kpd kwn2 yg xdpt menhadirkan diri atas sbb2 tertentu-za, ain n ida, lain kali dtg tau...
  • kpd kwn2 yg xterjemput tu, minta maaf byk2..Insya Allah kalo ada rezeki sy akan jemput anda semua nanti..one fine day:P
  • majlis aritu berlangsung smpai mlm gak n tetamu yg last skali is abg n kakak ipar..penutup majlis daa:P
  • letih mmg xleh nk ckp tp hepy sgt2!!!

1 comment: