Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Monday, April 4, 2011

dah ada orang ambik..

Salam mesra,

dah masuk ari ke-2 dtg opis tgk2 dh ada org lain amik tempat parking saya...
actually parking tu bkn parking khas sy pun huhu..
sume org berhak pilih parking masing2..
tp parking tu sy dh biasa amik sblum ni..
sblum ni tmpat parking sy kt tempat lain..
tp atas nasihat seorang opismate sbb sy tgh pregnant, sy tukarla ke parking skrg..
actually ianya bkn petak parking pun..
tp consider parking la kan sbb kt opis ni parkingnya sgt limited..
sy suka tmpat parking skrg sbb ianya memudahkan pergerakan keluar masuk..
tambah2 dlm keadaan skrg sy perlukan ruang yg lebih selesa.. 
xperlu nk berhimpit ngan kete lain kat sebelah...
tp sgt2 frust bila org lain amik tempat tu..
yg xtahannya tempat tu boleh muat utk 2 buah kereta..
tp dia pegi parking kete dia sorang2 je..mcm parking khas plak tu..
kot ye pun fikir2kanlah utk org lain jugak..
ni kete lain pun xleh parking dah sbb kete dia je yg letak tgh2 tu..aduhh
tau la dia pakai mercedez..
terpaksa la sy parking kat tepi dinding tu..nk parking tmpat lain dh penuh
aduhai sabar jer la...

No comments:

Post a Comment