Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Sunday, April 3, 2011

puasa ganti

Salam,

Insya Allah, hari ni sy start puasa ganti..
banyak hari lagi tu 10 hari sumenya, ni baru hari pertama huk huk huk..
asyik tertangguh je..
nk puasa  awal2 haritu xlarat..dengan muntah peningnya..
skrg Alhamdulillah dah ok ckit..
so utk tidak menangguhkan lagi, maka kuatkan gak semangat!!!
kalo bkn skrg bila lagi kan???
nti dh masuk trimester ke3 kita xtau lagi mcmana keadaannya...
awal pg td kuatkan gak semangat tuk bangun sahur..
kalo ber'seorang' boleh jer xbangun sahur..
tp fikirkan diri ini 'berdua' maka gagahkan diri gak bangun jam 4.30 pagi
sedar2 je masa nk bangun sahur tu..
si tecik kat dalam ni pun bkn main lagi bergerak2 xberenti2..main apa agaknya tu hehe..
nk temankan ibu ye syg:P 
menu pun simple2 je tp ckup mengenyangkan..
sahur dgn nasi putih+sayur lemak kobis+ikan rebus goreng+tembikai..
harap2 dptlah bertahan sehingga berbuka nanti..amin..

note: 

syg ibu kat dlm,
arinini ibu puasa tau, syg sbr ye..maghrib karang kita makan sama2 yer..
nanti bila syg dah kuar, dh besar dan sampai masanya,
kita wajib berpuasa di bulan Ramadhan..
so skrg ibu nk didik syg belajar dari awal..
nti syg dah lahir, jadi anak yang soleh dan taat pada ibu dan ayah yer..
love u..mmuaahh!!!

No comments:

Post a Comment