Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Sunday, July 22, 2012

3rd pregnancy:21weeks baby adik dah mula menendang

Assalamualaikum,

syukur alhamdulillah sekali lagi saya berpeluang merasai indahnya saat2 mengandung..yg indah mmglah indah tp yg sakitnya ada jugak huhu..sejak minggu lepas saya perasan yg pergerakan baby adik dah berubah rentak dan iramanya..mcm lagu pulak:)..kalo sebelum ni baby adik just 'ketuk2' manja, kuit2 je tapi masuk je minggu ke 21 ni baby adik dah mula tendang menendang:)..sama mcm aisyah dulu..skrg ni pun dah kerap gak terkejut bila baby adik tendang perut ibu..tapi biasala ada masa kuat ada masa mcm malu2 je nak tendang huhu..sebab tu lah en.suami xdapat rasa lagi tendangan baby adik sbb ianya mmg tidak dijangka..puas en.suami letak tangan kat perut tapi agaknya baby adik ni malu kat ayah ye:)..tgh tulis ni pun baby adik duk tendang2..agaknya baby adik tahu yg ibu sedang 'mengumpat' pasal dia huhu



notadijariku,

xsabar nak tengok perut bergoyang2 pulak:)

No comments:

Post a Comment