Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Monday, July 23, 2012

cara nak bagi aisyah berhenti menangis bila demam

Assalamualaikum,

bila aisyah demam hujung minggu baru ni, sepanjang masa memang merengek+menangis je..puas dah try mcm2 cara nak bagi dia berhenti menangis..bukan apa kesian tgk aisyah dah penat menangis..lepas tu batuk dan muntah..so ptg smlm masa tgh sibuk kat dapur membuat onde2, en.suami pun try lah cuba cara ni......



 terus diam!!!


 aii suka nampak:)


 wah mcm2 ada..seronok ni nak main (aisyah)..tapi pisau tu saya alihkan kat tempat lain..bahaya!!!


leka kat situ..bolehlah buat keje dgn aman:)..agak lama jugak biarkan aisyah kat dlm sink tu..tapi bila angkat keluar je terus menangis balik huhu



macam tu lah aisyah..walaupun tahu yg sink tu bukannya tempat yg sesuai tapi itu je caranya utk bagi aisyah berhenti menangis..kalau x mcm nak terkeluar anak tekak menangis..barula tahu yg aisyah sebenarnya suka sangat main air..pastu saya bagitau en.suami lepas raya nanti nak bawa aisyah g picnic:)..sebenarnya en.suami pun mmg suka jugak nak bawa aisyah mandi manda kat sungai2 tapi masa membataskan..sabar ye dik pasni kita g berkelah ye...sungai congkak@sungai tekala???hehe

2 comments:

  1. aisyah demam sbb nak dapat adik tu..nanti blh main dgn adik..hujung thn ni kan due?ehehehe

    ReplyDelete
  2. ha,a..Insya Allah hujung tahun ni..dgn baby org lain ok je dia main..dgn baby sendiri xtahula mcmana nanti hehe..

    ReplyDelete