Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 16, 2012

3rd pregnancy:pregnancy calendar

Assalamualaikum,

bermula dari saat mengandungkan aisyah lai, saya dah mula create pregnancy calendar ni utk mengetahu perkembangan minggu demi minggu anak tersayang dalam perut..dan utk adik aisyah pun saya buat perkara yg sama:)

 yg aisyah punya (atas) saya xtanggalkan pun..sayang nak tanggalkan hehe


 kakak dan adik:)

 yg aisyah dulu sempat tampal month 9 je (35 week 6 days aisyah lahir dah)..yg month 10 (36 weeks above simpan:D

ni utk baby adik:)

yg paling saya suka pasal kalendar ni sbb saya boleh note kan apa saja berkenaan perihal checkup dan temujanji antenatal checkup..senang utk en.suami ingat huhu..selain dari tu saya dan en.suami jugak boleh tahu apa perkembangan baby dalam minggu tu..byk faedahnya..saya download calendar ni dalam website www.babycenter.com..kalau nak buat, g lah terjah kat situ ye:)

No comments:

Post a Comment