Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie - Premature Baby

Lilypie - Premature Baby

Monday, October 15, 2012

bila hujung minggu

Assalamualaikum,

kalau aisyah ada, hujung minggu kami mesti xlekat kat rumah..en.suami rajin ajak keluar bawa aisyah jalan2..ibunya je yg malas xlarat tapi terpaksa gak ikut huhu..mmg happy bila dapat bawa anak tersayang keluar dari kepompong (rumah)..yelah kita yg duk rumah hari2 pun mesti bosan kan apatah lagi anak2 kecil yg tengah nak mengenal dunia..tapi kalau keluar pun xda la jauh sangat..sekitar putrajaya n bangi ni je:)..kat putrajaya ni kan banyak taman2 so rugila kalau x memanfaatkan kemudahan yg disediakan..k lah saya xnak bercerita panjang..jom layan gambar:)

 wajah happy aisyah bila dapat bebas berjalan menerokai dunia:)

 tengokla tu..tinggal ibu ayah kat belakang..ibunya xlarat nak kejar biar ayah je kejar huhu

 ayah berhenti baiki kasut aisyah berhenti jugak..tapi ayah lama sangat berhenti last2 aisyah jalanla dulu hehe

 aisyah&ibu:)

 rehat di tepi tasik:)

 wajah penat dah berjalan ke sana sini..rehat jap huhu

tapi kembali happy bila ayah dukung..saja nak dera ayah la tu kan:)

seronok sangat bila tengok anak gembira dapat berjalan2..mengenal alam luar selain di rumah..boleh tengok mcm2..burung berterbangan..semut di rumput..ikan di air dan mcm2 lagi..tapi skrg nak bawa aisyah xboleh sbb aisyah kat kg..tunggu aisyah dtg sini balik..tapi aisyah xda pun en.suami rajin gak ajak keluar..so smlm kami berdating di taman botani sambil bagi makan ikan dalam tasik..tapi rasa mcm xlengkap je sbb aisyah xda..rindunya kat aisyah:(


No comments:

Post a Comment